« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Iza učenika koji polaze izvannastavnu aktivnost robotike nekoliko je sati strpljivog i predanog rada. Učenici su se svaki put pobrinuli da im radni prostor bude čist i organiziran jer Hexapod setovi sadrže sitne dijelove koje je lako izgubiti.
Izazov je započeo sklapanjem polužnih veza koje su središnji dio robotovih nogu i povezuju sklopove kukova robota sa sklopovima nogu. Uslijedilo je sklapanje desnih i lijevih stopala pri čemu su učenici trebali biti posebno pažljivi jer sklopovi lijevih i desnih nogu nisu isti. Nakon toga sklapali su desne i lijeve kukove, svaki sa po dva servo motora. Jedva su dočekali spojiti odstojnike na temeljnu ploču te kukove kako bi robot počeo dobivati svoj finalni izgled.
Spajanje žica na PCB bio je poseban izazov tijekom kojeg su učenici pokazali koliko imaju strpljenja i volje kako bi njihovi roboti što prije mogli otplesati svoj prvi ples. Uslijedilo je stavljanje krovne ploče na odstojnike i konačno - testiranje svih servo motora, po 3 za svaku nogu. Posljednji zadatak prve faze bio je kalibrirati sve servo motore na robotu.
Početkom drugog polugodišta slijedi druga faza projekta u kojoj će se učenici okušati u izradi vlastite mobilne aplikacije za kontroliranje robota.