« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Drugu fazu projekta „ŠKOLA BUDUĆNOSTI“ priveli smo kraju. Naravno, za dorade i poboljšanja uvijek ima mjesta te učenici i dalje rade na usavršavanju iste. Za izradu aplikacije koristili smo MIT App Inventor, web aplikaciju otvorenog izvora (temeljenu na oblaku) koju održava Massachusetts Institute of Technology (MIT), a koja početnicima u računalnom programiranju omogućuje izradu softverskih aplikacija.
Prije nego što su započeli programirati aplikaciju, učenici su se trebali prijaviti na web uslugu MIT App Inventor i preuzeti aplikaciju MIT AI Companion na svoj uređaj.
Nakon instalacije i postavljanja uslijedilo je:
Učeći softver i kodiranje, učenici uče jezik računala. Kodiranje je važan dio robotike. Tri osnovna dijela robota su kontroler, mehanički dijelovi i senzori. “Čarolija” koja sve to povezuje je softver. Kontroleru treba softver za upravljanje. Potrebno je napisati kod za kontrolu svih mehaničkih dijelova, čitanje informacija s raznih senzora i prijenos podataka.
Neki roboti rade neovisno, što znači da nakon što dobiju svoj kod, rade bez ljudske intervencije. Većina robota, međutim, komunicira s ljudima i prima naredbe od ljudi putem gumba, zaslona osjetljivih na dodir, itd.
Našim Hexapodom treba upravljati čovjek. Hexapod također ima ugrađeni softver koji nam omogućuje da se povežemo s robotom i dajemo mu osnovne naredbe putem Bluetootha, stoga smo izradili aplikaciju kako bi to implementirali.
Budući da su učenici koji polaze nastavu robotike vrijedni i na drugim područjima, uz sve ostale obaveze vezane za natjecanja (i sezonske bolesti koje su nas često pogađale) svaki su slobodan trenutak koristili za rad na drugoj fazi projekta (uživo i online).
Hvala svim polaznicima na trudu i strpljenju. Veselimo se izazovima u 3. fazi – 3D modeliranje u kojoj ćemo ući u svijet 3D dizajna. Naučit ćemo o procesu, glavnim elementima dizajna i gdje bismo mogli upotrijebiti te vještine. Razvit ćemo vještine osnovnog 3D modeliranja i primijeniti ih na Hexapod robotu redizajnirajući njegovo tijelo.