U Osnovnoj školi Finida 12. lipnja 2025. godine održana je završna izložba radova darovitih učenika 6. i 7. razreda kojom je zaokružen projekt posvećen istraživanju kulturno-povijesne baštine Poreča. Projekt je kroz niz radionica i aktivnosti omogućio učenicima da na kreativan i istraživački način upoznaju lokalnu povijest te istovremeno razvijaju vlastite talente.
Izložba je obuhvaćala nekoliko tematskih kutaka, a svaki od njih predstavljao je poseban segment rada učenika. Jedan od njih je bio multimedijski kutak gdje su učenici daroviti na informatičkom području, uz vodstvo učitelja Aleksa Ružića, prikazali digitalni vodič kroz grad Poreč. Posjetitelji su pomoću QR kodova mogli pregledavati vodič i upoznati se s modernim načinima istraživanja kulturne baštine. Prezentacijski kutak prikazivao je istraživački rad učenika i sažeo sve ključne spoznaje o kulturno-povijesnoj baštini Poreča koje su učenici prikupili tijekom projekta, uz pomoć učiteljice geografije Dalije Krešić, učitelja povijesti Vedrana Stanića i Maurizija Zennara i učiteljice hrvatskog jezika Tiane Ferenčić. Unutar likovno-umjetničkog kutka učenici s talentom za likovno izražavanje, pod vodstvom učiteljice Sonje Mandić, predstavili su keramičke replike antičkih uljanica, inspirirane arheološkim nalazima s porečkog područja koje su izrađivali. U sklopu kutka pripovijedanja, kroz tradicionalnu japansku tehniku kamishibai, učenici su predstavili vlastite ilustrirane priče koje su sami osmislili i pripremili uz pomoć učiteljice hrvatskog jezika Valentine Lamot. Unutar kutka za razgled grada moglo se vidjeti znamenitosti Poreča predstavljene kroz tekstove i opise na talijanskom jeziku, čime se poticala dvojezičnost i interkulturalno učenje uz podršku učitelja talijanskog jezika Livija Bartolića i Danijele Mihić.
Cilj projekta bio je povezati lokalnu baštinu s razvojem učeničke darovitosti kroz istraživački i stvaralački pristup. Izložba je bila ne samo završni događaj, već i vrhunac školskog zajedništva, gdje su učenici s ponosom pokazali rezultate svog rada.